VIVID закрыл счет без предупреждения!!! АХТУНГ!!!
---
Настоящим сообщаем вам, что наш партнер Solarisbank AG решил прекратить все деловые отношения между вами и Solarisbank AG
We hereby inform you that our partner Solarisbank AG decided to terminate the entire business relationship between you and Solarisbank AG with immediate effect for reasonable cause pursuant to Section 19 paragraph 3 of the General Terms and Conditions (GTC) agreed with you.
----
ниже моя история, будет много текста...буду рад если дадите дельный совет....
Добрый день, недавно обратил внимание что не могу зайти в приложение VIVID на телефоне,
PIN код не подходил, попробовал войти через пароль, несколько раз ввел неправильно пароль,
потом вспомнил пароль попробовал восстановить пароль, приходили коды на телефон (СМС и на почту),
написал письмо в службу поддержки с вопросом что не могу зайти в приложение...они запросили все данные (телефон, прописка и т.п.),
и через 5 дней пришел ответ который меня прямо поразил....
---
Dear user,
We hereby inform you that our partner Solarisbank AG decided to terminate the entire business relationship between you and Solarisbank AG with immediate effect for reasonable cause pursuant to Section 19 paragraph 3 of the General Terms and Conditions (GTC) agreed with you.
At the same time, we terminate the access to the Vivid Money APP in accordance with Section 4.4 of the GTC of Vivid Money GmbH with immediate effect. This means that your account will be closed immediately and can no longer be used by you.
To ensure that we transfer your remaining funds, if any to you, please send us an email with your desired account details in the transfer order form and make sure that your signature matches the one on your ID/ Passport to proceed accordingly. If no account details have been provided to us by the first completed month after the termination takes effect, Solarisbank reserves the right to collect a monthly expense allowance of EUR 6.50 from your remaining balance.
An existing debit balance must be settled by this date.
We’d like to highlight the aspects below related to your account upon this closure:
- If you are expecting any incoming payments, please make sure to communicate your account closure to all sending parties.
- Any direct debits will no longer be cleared by us, but it will be returned to the originator.
- Existing standing orders will be deleted.
We regret again that the account must be closed and that we also have to terminate our business relationship with you.
Thank you for your understanding.
Your Vivid team
----
Смайлик в виде сердечка это конечно вообще трэш!!!
Я реально в шоке!!! Хорошо что там было не много денег, карточкой я не пользовался, сделал только несколько переводов со своего украинского счета на VIVID (P2P перевод), несколько переводов каждый около 800 евро.
Получается что сейчас они меня спрашивают мои реквизиты и сумму которая осталась на вивид счете,
правда я не помню сколько там реально денег осталось...
Как-то так...
Посмотреть вложение 12490